Apple Authorized Service Provider

U skladu sa AASP pravilnikom iStyle Service zapošljavaja Apple sertifikovane tehničare, koji redovno prolaze Apple-ovu obuku i evaluacije, tako da možete biti sigurni da će Vam pomoći visoko kvalifikovani i iskusni profesionalci.

Prijem uređaja na servis:

Vaše Apple proizvode možete predati na adresi, iStyle Stores, Tržni Centar Ušće, Bul. Mihajla Pupina 4, II sprat, Beograd, svakog radnog dana od 10:00 do 18:00h ili rezervisati termin na adresi Terazije 8, Beograd, radnim danima od 09 do 17h. Zakazivanje termina je obavezno. Termin možete zakazati na sledećoj straniciNapomena: Tehničke mogućnosti za servis računara u ovom trenutku postoje samo na lokaciji u tržnom centru Ušće.

Vaš proizvod možete poslati i kurirskom službom:

Ukoliko Vam ne odgovara opcije rezervacije termina ili niste u mogućnosti da posetite naš Servis, Apple proizvod možete poslati i kurirskom službom po Vašem izboru. iStyle savetuje da proizvod bude upakovan u originalnu kutiju. Zamolićemo Vas da pre slanja popunite elektronski reklamacioni list na sledećem linku. (iz padajućeg menija odaberite iStyle Service). Uz uređaj obavezno priložiti i lične podatke (ime, prezime, adresa), mail, broj telefona kao i kratak opis kvara. Servis će nakon obavljene procedure telefon vratiti kurirskom službom. Troškove slanja snosi korisnik.

Ukoliko je garancija istekla, postoje vidljiva oštećenja ili oštećenja u unutrašnjosti Apple proizvoda koja nisu vidljiva prilikom prijema, iStyle zadržava pravo naplate dijagnostike. Softver, usluge podešavanja softvera, reinstalacija, čuvanje podataka nisu pokriveni garancijom. Cenovnik osnovnih usluga i dijagnostike nalazi se na sledećem linku.

Reklamacija u garantnom roku

Svi Apple računari, iPhone, iPad, iPod, Beats modeli kao i dodatna oprema kompanije Apple Inc. dolaze sa jednogodišnjom internacionalnom garancijom koja je validna od datuma kupovine koji je naznačen na računu. Ova garancija pokriva kvarove i greške izazvane u proizvodnji. Ukoliko Vas zanima više informacija vezanih za jednogodišnju ograničenu garanciju možete ih pogledati ovde.

Svi Apple računari, iPhone, iPad, iPod, Beats kao i dodatna oprema kompanije Apple kupljeni u Srbiji kod ovlašćenih prodavaca dolaze sa dvogodišnjom garancijom u skladu sa Zakonu o zaštiti potrošača. Korisnici koji žele da svoja prava na reklamaciju ostvare u sladu sa Zakonom o zaštiti potrošača u obavezi su da dostave dokaz o kupovini kod autorizovanog prodavca.

Korisnici koji svu svoje Apple proizvode kupili u Srbiji, kod autorizovanih prodavaca, imaju pravi izbora da li reklamaciju žele da reše u skladu sa dobrovoljnom garancijom proizvođača ili u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Apple garancija je dobrovoljna garancija proizvođača. Prava koja su njom predviđena su nezavisna od prava zagarantovanih Zakonom o zaštiti potrošača. U tom smislu, pogodnosti Apple garancije predstavljaju dodatak, a ne zamenu za prava zagarantovana Zakonom o zaštiti potrošača.

Apple Care i Apple Care +

Svi uređaji koji su kupljeni i registrovani sa Apple Care (ili Apple Care +) ugovorom ostvaruju pravo servisa shodno uslovima i odredbama AppleCare-a. Više informacija o uslovima i odredbama možete potražiti ovde.

Program zamene

Za određene proizvode kompanija Apple može objaviti program zamene ukoliko otkrije grešku u proizvodnji. Sve aktuelne programe možete pronaći na sledećoj stranici https://www.apple.com/support/exchange_repair/

Garancija na softver

Licencirani softveri kupljeni na zahtev korisnika kao i softver koji dolazi preinstaliran na Apple proizvodima nisu pokriveni garancijom jer su isti podležni promenama u toku rada. Prilikom korišćenja, instalacija, reinstalacija, brisanja podataka i raznih drugih softverskih podešavanja može doći do narušavanje stabilnosti operativnog sistema (iOS ili macOS). iStyle Servis zadržava pravo naplate svih usluga vezanih za softver Apple proizvoda.

Neispravnost ili nefunkcionalnost nastala korišćenjem softvera drugih proizvođača. (Adobe, Windows, MacKeeper…) ne može biti osnov za reklamaciju Apple proizvoda.

Reklamacija u vangarantnom roku

Kompanija Apple pruža podršku i proizvodi delove za računare i telefone okvirno 6 godina od datuma proizvodnje. Delove nije moguće kupiti već se poručuju, ugrađuju i testiraju u iStyle Servisu tek nakon urađene dijagnostike i potvrde korisnika da je saglasan sa predloženim rešenjem. Cene dijagnostika možete pronaći na sledećem linku. Dijagnostika se ne naplaćuje u slučaju popravke ili zamene. iPod, iPad, Beats kao i dodatna oprema kompanije Apple Inc. se ne popravljaju već isključivo menjaju za identičan model uz doplatu koju Servis predlaže korisniku nakon urađene dijagnostike.

Uslovi zamene kupljenog proizvoda u iStyle radnjama u Srbiji:

Zamena za nove uređaje vrši se isključivo unutar garantnog roka, u slučaju kada su ispunjeni sledeći uslovi :

  • Uređaj je reklamiran u roku od 7 dana od datuma na računu.
  • Uređaj je predat u Apple ovlašćeni servis i servis je odobrio zamenu.
  • Ispunjeni su zakonski uslovi prema Zakonu o zaštiti potrošača.
  • Zamena kompletnog proizvoda je standardna servisna procedura za taj proizvod

Sva pitanja i nejasnoće vezane za servis i rad servisa možete uputiti na email adresu service@istyle.rs