Kućna dostava servisa na račun kuće.

Za vrijeme izolacije, Apple snosi troškove poštarine za preuzimanje kao i za isporuku Vaših Apple uređaja za servisiranje.

Prijavite servis putem poziva ili webstranice

Preuzmemo uređaj na adresi

Dezinfikujemo ga!

Diagnosticiramo i popravimo ga

Zatim ga dezinfikujemo ponovo!

I vratimo na Vašu adresu

Besplatna dostava servisiranja se odnosi
na sve Apple uređaje, unutar kao i van garantnog roka.
Sve što trebate jeste prijaviti servis, pozivom na 033 550 987
ili putem forme ispod:

Niste pronašli odgovor koji Vam je potreban?

Prijavi slanje na servis


NAPOMENA: iOS UREĐAJ ODJAVITI SA ICLOUD-A PRIJE SLANJA.
UPUTE: https://mekline.ba/kako-odjaviti-find-my-iphone/

Captcha *

Servis garantuje vlasniku da će uređaj biti dijagosticiran i po potrebi servisiran isključivo od apple certificiranog servisera koji je evidentiran kod proizvođača kao serviser i redovno obučavan najnovijim servisnim procedurama.
Na uređaju kojeg vlasnik šalje mora biti isključena ili navedena šifra otključavanja te odjavljena opcija “Find my phone”.
Find my phone se može odjaviti direktno na uređaju ili na iCloud.com

Uređaji na kojima budu pronađeni tragovi vlage ili neautorizovane modifikacije se ne servisiraju osim ukoliko korisnik želi bezgarantni popravak.

Servis ne odgovara za nastalu štetu na uređaju tokom transporta te se vrijeme transporta ne broji u rok servisne procedure.

U našem servisu su Vaši uređaji osigurani od požara i udara groma, eksplozije, oluje, poplave, grad, manifestacije i demonstracije, pad i udar zračne letjelice.

Dijagnostika kvara je besplatna i u prosjeku traje 1 do 3 radna dana.