Vaš lokalni Apple Service Provider.

Sarajevo

Banja Luka

iPad popravke

Zamjena uređaja za novi

iPad Pro 9.7-inch

Na upit

iPad Pro 10.5-inch

Na upit

iPad Pro 11-inch

Na upit

iPad Pro 12.9-inch

Na upit

iPad Air

Na upit

iPad Air 2

Na upit

iPad Air 3

Na upit

iPad Air 4

Na upit

iPad mini 3

Na upit

iPad mini 4

Na upit

iPad 4th gen

Na upit

iPad 5th gen

Na upit

iPad 6th gen

Na upit

iPad 7th gen

Na upit

iPad 8th gen

Na upit

iPad 9th gen

Na upit

iPad 2018

Na upit

Servis

Garantni servis

Van-garantni servis

0 KM 60 KM per hour

Migracija podataka

iOS na iOS

Android na iOS

30 KM 30 KM
Niste pronašli odgovor koji Vam treba?

Prijavi slanje na servis


    NAPOMENA: iOS UREĐAJ ODJAVITI SA ICLOUD-A PRIJE SLANJA.UPUTE: https://mekline.ba/kako-odjaviti-find-my-iphone/

    Captcha *

    Servis garantuje vlasniku da će uređaj biti dijagosticiran i po potrebi servisiran isključivo od apple certificiranog servisera koji je evidentiran kod proizvođača kao serviser i redovno obučavan najnovijim servisnim procedurama.
    Na uređaju kojeg vlasnik šalje mora biti isključena ili navedena šifra otključavanja te odjavljena opcija “Find my phone”.
    Find my phone se može odjaviti direktno na uređaju ili na iCloud.com

    Servis ne odgovara za nastalu štetu na uređaju tokom transporta te se vrijeme transporta ne broji u rok servisne procedure.

    U našem servisu su Vaši uređaji osigurani od požara i udara groma, eksplozije, oluje, poplave, grad, manifestacije i demonstracije, pad i udar zračne letjelice.

    Dijagnostika kvara je besplatna i u prosjeku traje 1 do 3 radna dana.