Zamjena uređaja za novi |
|
iPad Pro 9.7-inch |
Na upit |
iPad Pro 10.5-inch |
Na upit |
iPad Pro 11-inch |
Na upit |
iPad Pro 12.9-inch |
Na upit |
iPad Air |
Na upit |
iPad Air 2 |
Na upit |
iPad Air 3 |
Na upit |
iPad Air 4 |
Na upit |
iPad mini 3 |
Na upit |
iPad mini 4 |
Na upit |
iPad 4th gen |
Na upit |
iPad 5th gen |
Na upit |
iPad 6th gen |
Na upit |
iPad 7th gen |
Na upit |
iPad 8th gen |
Na upit |
iPad 9th gen |
Na upit |
iPad 2018 |
Na upit |
Garantni servis |
Van-garantni servis |
---|---|
0 KM | 60 KM per hour |
iOS na iOS |
Android na iOS |
---|---|
30 KM | 30 KM |
Servis garantuje vlasniku da će uređaj biti dijagosticiran i po potrebi servisiran isključivo od apple certificiranog servisera koji je evidentiran kod proizvođača kao serviser i redovno obučavan najnovijim servisnim procedurama.
Na uređaju kojeg vlasnik šalje mora biti isključena ili navedena šifra otključavanja te odjavljena opcija “Find my phone”.
Find my phone se može odjaviti direktno na uređaju ili na iCloud.com
Servis ne odgovara za nastalu štetu na uređaju tokom transporta te se vrijeme transporta ne broji u rok servisne procedure.
U našem servisu su Vaši uređaji osigurani od požara i udara groma, eksplozije, oluje, poplave, grad, manifestacije i demonstracije, pad i udar zračne letjelice.
Dijagnostika kvara je besplatna i u prosjeku traje 1 do 3 radna dana.