[advanced_iframe use_shortcode_attributes_only="true" src="https://servis.mekline.ba/provjera" width="100%" height="380" id="advanced_iframe" ]

Servis garantuje vlasniku da će uređaj biti dijagosticiran i po potrebi servisiran isključivo od apple certificiranog servisera koji je evidentiran kod proizvođača kao serviser i redovno obučavan najnovijim servisnim procedurama.
Na uređaju kojeg vlasnik šalje mora biti isključena ili navedena šifra otključavanja te odjavljena opcija “Find my phone”.
Find my phone se može odjaviti direktno na uređaju ili na iCloud.com

Uređaji na kojima budu pronađeni tragovi vlage ili neautorizovane modifikacije se ne servisiraju osim ukoliko korisnik želi bezgarantni popravak. 

Servis ne odgovara za nastalu štetu na uređaju tokom transporta te se vrijeme transporta ne broji u rok servisne procedure.

U našem servisu su Vaši uređaji osigurani od požara i udara groma, eksplozije, oluje, poplave, grad, manifestacije i demonstracije, pad i udar zračne letjelice.

Dijagnostika kvara je besplatna i u prosjeku traje 1 do 3 radna dana.